Guds vilodag!

Hejsan kompisar!


Idag fick mamma o pappa lång härlig sovmorgon!

Jag mår bara bra. Lika busig är jag och vill gärna leka tittut!
I morse åt jag päron o äpplekräm till frukost. Det var mumma! Busat med mamma o pappa och varit med pappa o kollat på simpson på Tv! Riktigt bra faktiskt! Men jag förstår inte vad dom säger, men det är ju tecknat iaf!

Fast jag föredrar Playhouse Disney kanalen! Där sjunger dom också!

Jag har nog fler tänder på gång. Jag bajsar jättelöst och mina föräldrar får byta najsblöja ca: 5 gånger . Det är inte roligt för varken mej eller dom! Fast lite roligt är det när pappa ska byta :P
O nu är jag trött så jag vill nog ha lite välling! Sen ska jag sova middag!
Mamma jobbar kväll idag igen så jag får mysa med min älskade pappa hela eftermiddagen o det tycker jag om! I morgon är mamma ledig och hon har sagt till mig att vi ska åka o handla present till pappa för att han fyller år på tisdag. O då ska vi äta tårta :D.


Jag vet redan vad jag ska köpa!

Jag saknar min kusin Chazandra! Hoppas att jag får träffa henne snart! O mamma saknar henne med!


Min kompis i mammas kompis mage vill inte titta ut. Hon skulle ha kommit i fredags, men ikke. Hon vill ju vara inne i värmen. Det ville jag med. Men tillslut kom jag ut! Mamma kratta löv för att jag skulle komma ut!

Nej , nu ska jag gnälla lite så jag får en flaska välling! ha en bra dag mina kompisar!


Puss o kram Nova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0