Glöm inte bort mig!

Hej alla kompisar!!

Förlåt att jag inte har skrivit på JÄTTELÄNGE. Mamma har inte tid att hjälpa mig att sätta i gång datorn o för det andra så har jag fullt upp med annat!

Det har hänt väldigt mycket med mig. Ska berätta lite så att ni hänger med!

Antal tänder : 9
Krypning: 110 km o tillomed på väggar! snart taket.
Gå: Nej, men kan gå om någon håller i mina händer
Dansar. Javisst :)
Favoritlåt: I ett hus.
Favoritmat: Allt utom fisk.
Favoritleksak: Petflaskor och mammas foppatofflor.
Favoritkompis: Felicia Tindra o Chazandra.
Ord: Mammmmmaaaa, Paaaaapaaaaaa, daaaaddaaa. mmmmm.
Sovplats: Min säng och i mammas o pappas famn!
Favorittid på dygnet: klockan 07.00.
Favorittid att gnälla: Klockan 8.00


ÅLDER: Alldeles strax 9 månader på tisdag! :D.


Och mamma säger att jag är världens goaste!

Idag har jag varit hemma med min pappa :) Det var kuligt! Sen gick vi och hälsade på mamma på hennes jobb. Jag fick träffa masssa med gamla människor o dom tyckte att jag var sååååååå söt. Ja jag vet att jag är söt. Kan ikke hjälpe´t.
När jag såg mamma komma o möta oss vart jag så glad att jag börja grina när jag kom till pappa igen. O sen fick jag komma till mamma o då blev jag glad.
Men i morgon ska jag vara farmor sjuk.
O på tisdag fyller jag 9 månader så då får jag vara pappasjuk!

Nej nu ska jag ta och chilla lite. städa upp efter mig och mina leksaker!


Puss o kram Nova!

Nu får ni att kommentera. ANNARS SLUTAR JAG ATT SKRIVA OM INGEN LÄSER MIN BLOGG!!!
















Kommentarer
Postat av: susanne

hon längtar nog till mommo med

2010-07-18 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0