Lördag o jag e busig!

Hejsan allihopa!

Kul att det är så många som läser min blogg. Såg statistiken nu :) O fortsätt för då blir jag ännu mer taggad till att skriva blogg :)

Igår jobba mamma så jag var hemma med min älskade pappa. Vi busade o jag fick följa med farmor till Inga i Skagersvik. Där lekte vi tittut och busade.
Pappa och jag skulle åka o hämta mamma på jobbet för det regna så, men då gick våran bil sönder så nu är gammelfarfar här och hjälper pappa att laga bilen. Skönt.

Idag ska mamma jobba och kommer inte hem förrens vid 22.00 i kväll o då sover jag :/. Så mamma får pussa mig hela förmiddagen idag!.
Om exakt en vecka och en dag ska jag på mitt första barnkalas.
Min bästis Felicia fyller 1 år! Jag har köpt två paket till henne. Hon blir nog jätteglad. Hon och Tindra var här och lekte igår. Så deras mamma Emelie ( min gudmor) och mamma drack kaffe o snackade skit.
Pappa och mina kompisars pappa var ute i garaget o greja med bilen! Nu ska jag sova.

Förresten.
Jag kan gå ute med möbler nu.
Och när jag gråter, så skriker jag mamma ibland. O då kommer mamma inrusande :) hih! Jag vet hur jag ska göra!



Jag ska ta o lägga ut lite nya bilder p mig! Har inte haft tid bara. Har haft fullt upp här med mina leksaker som jag behöver ta hand om!

Puss o kram Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0