Min fina nya blogg!

Hejsan alla mina kompisar :D

Noelle, min sanna trogna vän har gjort min blogg fantastiskt fin! O kolla in söte bilden på mig. Jag är la för go :D.
Taaaacccckkkk!!!


Idag har jag varit hemma med pappa, medans mamma jobba :D
Jag har busat riktigt mycket!

Sen åkte vi in till min gammelmormor och busade ännu mer där. Det var också skojsigt! Mamma o pappa fick en massa saker o hjälpte gammelmormor att städa:D
När vi kom hem, fick jag havregrynsgröt med lingonsylt och sen fick jag välling o ska stax sova.
Har även badat med pappsingen!

Juste, träffa mormor o Johanna o Julia samt Victor en stund! Dom höll på att pussa ihjäl mig! Men jag är ju så van nu!
Lika bra att gilla läget :D.

Innan idag fick jag jordgubbskräm o banan o ris *mjölk* till o DET var GOTT som attans! Mumsfilibaba!..

I morgon är morsan äntligen ledig så då ska jag vara med mamma helt själv.. Det ska bli roligt! Pappa ska få åka o arbeta lite hos gammelfarfar o sen fixa våran bil!


Nej nu är jag så trött så jag somnar mellan orden...

Skriver nog mer i morgon!


Puss o kram Novis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0