Nu är jag jättelycklig!

Hejsan kära kompisar..

:)

Idag ska jag På släktkalas på min pappas sida.. Det ska bli så skojsigt o charma in alla släktingar! Ska ju träffa Farfar o Stina med.. O Gammelfarmor o gammelfarfar..
Sen efter det, ska jag in till Kristinehamn och storhandla mat o blöjor.. Jag o pappa ska faktiskt göra det.. han har skrivit upp en handlingslista! Mamma ska x-tra knäcka en stund!

I går var jag såå trött att jag somnade klockan 18.00 på kvällen o vaknade 09.10 i morse. Mamma o pappa vaknade visst före mig idag! Men jag ska väl också få sovmorgon eller ?



Sååå roligt att ni kommenterar!

Mormor: Jaa jag saknar dig mormor.. Nu har vi inte träffats på lääääänge!

Farfar o Stina: Jaaa visst är pappa duktig att städa garaget! O jag saknar er. Det ska bli kul att få leka o busa med er, samt sova hos er någon gång! :)

Puss o kram alla kompisar!! Nova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0