Nu är jag JÄTTETRÖTT!!

Hej :)

Har ju lite att skriva om.

först var vi på släktträff o käka lite mat o charma in lite folk!. Sen gick vi en tipspromenad. Jag fick köra barnfrågorna o hade 10/12 rätt. hihi. sen åkte vi för mamma skulle greja lite med en sak i Kristinehamn,

Sååå

Jag o pappa åkte en sväng ut till Skärgården o kolla båtar, fast det var tråkigt så jag somna! Sen åkte jag o pappa o handla mat. o blöjor.. Men pappa tog pampersblöjor istället för Libero blöjor o pampers är inte bra för man kissar igenom dem. Iaf jag! det tar 2 minuter så e det blött typ! O jag tycker att det är ganska äckligt med kiss. funderar på toan kanske, men nej. Jag känner mig inte redo riktigt än!.

Men kära älskade pappa, det gör inget.... du får bara byta lite oftare på mig :D:D:D HAHAHAHAHA. Nej jag skoja pappa!



Sen blev jag kanonistrött o desperat behov av en flaska välling så vi fick hämta upp morsan sen blev det hemfärd direkt... När vi kom hem, fick jag en torr blöja, pyamas o som vanligt en miljon tråkiga pussar o kramar. en STOR flaska välling. Sen somna jag. (Tror mina föräldrar ja, men jag sitter ju här o bloggar ju!! ).

Fast jag ska ta o lägga mig nu!!

Btw, snart får jag en kompis som skall heta Noomi..
Sen får jag en till kompis i september. Felicia o Tindra ska få ett till syskon!
<3<3<3<3
Jag älskar kompisar!


Natti natti Puss o kram Nova <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0