Sommar´n är tillbaka

Hejsan kompisar!

Idag har det varit skönt väder med sol :D.. Det tycker jag om! Fast inte att få solen iögonen.

Har varit med mamma hela dagen idag! pappa skulle in til sin farmor o farfar o lägga plast i deras grund och sen skulle pappa laga bilen.
Jag o mamma åkte till farmor istället och träffade roliga tant Ingela. Hon lekte tittut o jag fick låna hennes nycklar som jag tugga på.
Farmor busade o pussade mig som vanligt :)
Fick lite mellis och sen somnade jag gott i min vagn ute!
När jag vakna igen busade jag o stojjade o klättra ..

Efter en stund, stekte farmor pannkakor o det var jättegott.. Med jordgubbssylt på! Mums! hela munnen var full av pannkakor. Det tog lite tid att svälja sen.
Sen åkte jag o mamma med farmor till Mariestad hem till gammelfarmor/farfar. Där fick jag sitta i min barnstol hemma hos dom o käka GLASS!! O det var också gott :) Dom är snälla dom!

På fredag ska min kompis som ligger i min mammas kompis få komma ut. Fast hon kanske vill stanna inne lite till o jäsa!

Nu ska jag sova! imorgon ska jag tjata på pappa att gå ut o gå med mig om det blir fint väder!
Annars så får jag stöka ner o han städa!

Jag har fått nya badleksaker med! :) Dom ska jag ha när jag badar :D.

Nej nu blev jag så trött igen, så jag ska lägga mig för att sova.

Hejsvejs!

Nova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0