Vad alla kan vara tråkiga!!

Hejsan!

Nu blir jag lite sur på er kompisar som inte ens vill säga hej till mig på min blogg.. Inte ens ställa en fråga!!!!!!!!

Nu ska jag skriva av mig lite..

Igår fyllde jag 9 månader..

Jag kan:

Säga: Haaaeeej... :) ( låter som iaf..)
Jag har blivit fruktansvärt mammasjuk!..
Blir sur om jag inte får som jag vill..
Sover hela nätterna..
Äter mat o välling..


Idag har jag hjälp pappa och farbror Robin att städa garaget medans mamma jobba.. O det såg ut i detta garage DU MILDE!
Jag har aldrig varit med om något liknade på jaa 9 månader o 1dag.. Skärpning på er pappa o farbror!
Hälsade även på mamma på jobb o fick återigen prata lite skit med de gamla! Jag är ett charmtroll jag vet! O därför så kör jag på det..

Jag har verkligen blivit en fantast på barnprogram. Speciellt Playhouse Disney.. Jag o mamma kan mysa flera minuter framför tvn.. Ibland ngra sek men jag sitter still iaf..
Ikväll drack jag välling i mammas knä samt kolla på barnis..

När mamma kom hem, så berättade pappa o farbror att jag kunde stå upp själv i ca: 4 sek..
O mamma trodde inte på dem så jag fick visa.. O JAG STOD.. Mamma sa att jag var duktig.. sen pussa hon ihjäl mig ( nästan )


Nej, nu måste jag sluta.. smög mig upp från sängen för att skriva..


Puss o Kram Nova...........


SKRIV NÅGOT TILL MIG NU SÅ ATT JAG BLIR GLAD!!!!!!!













Kommentarer
Postat av: stina

hej goding va duktig du är bra att du säger till far att han städar o har ordning på alla saker så han hittar dem lättare när han ska ha dem! hihi idag får du träffa ena sidan av din släkt det tycker du säkert blir kul kramisar så ses vi senare puss

2010-07-24 @ 08:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0