Godmorgon:)

Hejsan alla kompisar!

I natt vaknade jag klockan 03.00 och nu är klockan 05.19 och jag har inte somnat om! Allt för att reta galla på mamma o pappa.
Idag ska jag få följa med pappa till Töreboda och kolla när min farbror och resten av SMK-grabbarna som ska köra. Det ska bli roligt. Pappa ska inte köra idag.
Mamma ska fixa lite andra saker som jag inte kan berätta tyvärr. Det är top secrets:)
Igår var jag själv med pappa några timmar för mamma jobbade.
Men innan det så följde jag o mamma med min kompis Noelle och hennes mamma samt gubbe till Kristinehamn och kollade på alla studenter. Mamma grät floder när hon såg sin gamla klass. Alla var jättefina verkligen. Ett stort grattis på er! Jag skrattade lite åt mamma för jag tyckte att hon var fjantig.

Nej nu ska mina föräldrar göra mig iordning för en dag ute på crossbanan. Vi åker snart! Hoppas att jag somnar en stund i bilen så jag inte blir övertrött. Fast jag är jättetrött nu så vi får se hur vi gör :P .


Hej då alla kompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0