Godnatt!

Hejsan alla kompisar.

Nu är det dags för mig att sova. .

Måste ju berätta när jag var på BVC med pappa :)
Jag väger: 9645gram
Jag är 72 cm lång

I morse så tog jag mig framåt i torka bajsställningen. Inte på knän utan torka bajsställningen. Jag var sååååå söt! :)

I igår var vi på Liseberg. Det var skojsigt :) Jag var jättesnäll och såg jättetuffa människor som var så långa att dom nästa kunde peta Gud i rumpan. Dom vinkade på mig .. hihi. Mamma och Noelle såg killar med bar överkropp. Pappa och Andreas såg Tjejer med typ inga kläder på!  Sånna som dansar. Det hela var en karneval. Sen somnade jag. blev helt utmattad av alla filurer som vandrade omkring!

På BVC idag fick jag *Barnens första bok*. Jag har inte fått läsa den än för mamma ville läsa den först! Men jag får fråga om jag får titta i den i morgon!

Mamma var hos frissan idag. Då fick jag följa med pappa och hämta ved. Säckarna med ved var SÅÅÅ tunga, så jag somnade strax efter att vi bar Ner säckarna från släpkärran!. jag är världsduktig och mina föräldrar är såååååååå mega stolta över mig! HA HA.

Nej nu måste jag verkligen sova.

Nattinatti.

Nova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0