Slänger in några ord..

Hejsan :)




Har inte skrivit blogg på länge. Har haft datorförbud eftersom jag är sjuk. Men nu passar jag på när mamma lagar mat :) Hon märker nog inte.


Har massor att berätta om min utvekling och sånt, men jag hinner nog inte skriva allt idag. får ta det lite si o så.

Börjar lite smått..

Pappa är hemma hos mig nu :). Det är jätteskojsigt! Vi busar och stojjar.
Jag kryper inte än, men så fort jag får chansen så ställer jag mig upp med hälp av mamma, pappa och kompisar. Springer maraton i min gåstol och babblar som aldrig förr. Jag kan dricka välling själv ( hålla i flaskan) när jag ligger ner i min säng eller i famnen. När jag ligger på mage så ställer jag mig upp så jag står som när äldre barn har bajsat på toaletten och någon ska torka deras rumpa. Mamma tror inte att jag kommer att krypa, jag kommer nog att börja gå istället.

Nej, nu märker mamma att jag är vid datorn. Mamma bara pussa på mig så det var ingen fara.

har även hjälp mamma att vika tvätt. Hon viker, jag drar upp dem så mamma får vika igen:) Det är jätteroligt.


Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0