Snart så..

Hejsan alla vänner :)

Idag Har jag varit hemma o busat:) Har lekt med Felicia och pratat med Emelie. Juste, vi var till Hova med och fika och pappa hade något tråkigt ärende på banken!
Har faktiskt några nyheter att berätta.

Mamma och pappa sänkte min säng i går eftersom jag är som en fisk i sängen. Och när dom sänmkte sängen så upptäckte dom att det fanns ett kontaktuttag precis i höjd med att jag kan stoppa mina fingrar i den. Och istället för att möblera om och greja i sovrummet så beslöt sig mamma och pappa för att flytta in mig i mitt eget rum. Mamma tyckte att det var jättejobbigt. Men jag sov som vanligt. Vaknade 05.00 och var pigg som en lärka :) Så natten gick faktiskt bra för min del. Men om den gick bra för morsan, det vet jag inte.
Pappa fick sovmorgon idag :)


Jag har fått två nya tänder i underkäken, så min förkylning har släppt. Så nu har jag sammalnagt 6 tänder :) NU kanjag tugga massor.

*Jag kan ställa mig upp själv med stöd. ( tar tag i någons ben eller)
*Jag ställer mig på händer och fötter som att jag ska bli torkad i rumpan efter att jag har bajsat. ( ni förstår nog hur jag menar.
* Tjötar massa skit
*Tjötar ännu mer skit.
* Och jag är jättesöt!


I MORGON!!!! Ska jag faktiskt till Liseberg med mina föräldrar och deras två kompisar. ujujujuj vad roligt det ska bli. Jag ska spela på choklad/Chips hjul. Och om jag vinner så får INTE någon smaka för jag är snål just nu! Kanske om någon vecka eller så. Då kan ni få smaka:D. hihi

Nu är pappa och tränar cross. Sen när han kommer hem så ska vi äta taco´s . Eller mamma o pappa ska. Jag sover väl förmodligen! Typiskt!


Nu ska jag pussa lite på mamma. Vi ska mysa lite innan läggdags! Det är mysigt att pussa på mamma. Pussa på pappa är också mysigt. När kan har rakat bort skägget och mustachen vill säga. Annars sticks han. Tur att jag har mamma som är på min sida. Hon håller med mig till fullo!..


GLÖM INTE ATT FRÅGA FRÅGOR. VILLL GÄRNA SVARA PÅ ERA FRÅGOR! SKRIV VAD NI VILL. SVARAR PÅ ALLT ( om jag får för mamma) fast i bland han jag göra det i alla fall :)

Puss o kram Nova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0